Alla inlägg under september 2018

Av Lila Hjartat - 13 september 2018 09:44

Ingen bra dag idag alls 

Löndgryggen, skulderbladspartiet,nacken,såret på halsen bara bråkar och gör ont idag. Så idag blir det ttp bara ryggläge hela dagen hatar ha då jävla ont men men thats life  mem det blir bättre jag kan i alal fall rör mig. 

 det jäval plåstret stör så in i helvete också känns som jag skall kvävas av det eller något blääääää 

Sov dag kch rygglägges dag idag kanske slänger in ett inlägg senare men just nu orksr jag tji mer.

Ha det 

Simma lungt  

Av Lila Hjartat - 10 september 2018 05:03

idag är det 7dagar sedan jag log på opbordet

idag skall jag ringa och försök få en tid till att dra klamrarna vilket skall bli sååå jävvla skönt. man känner dom hela tiden känns som man typ har lite släm eller något annat retande på strupen men det e bara klamrarna... e fortfarande lack för att dom satte klamrar och ej själv upplöslig tråd som jag bad om.. ångesten över att veta att dom skall dra det skitet som sitter på min hals e sjukt skrämande.  många tankar snurrar 

  • tänk om det gör jätte ont 
  • tänk om såret ej läkt helt på in sidan så det bara öppnar upp sig 
  • tönk om dom skadar strupen med spetsarna på insidan av klamrarna 
  • tänk om dom växt fast 
  • tänk om 
  • tänk om

ja jag kan fortsätta hur länge som med tänk om saker. men jag skall försöka lägga lock på det hahah 


smärtan går i alla fall åt rätt håll den blir mindre och mindre, äter fortfarande starka smärtstillande men inte mer än 2 gånger om dagen och det e nice. va betydligt fler runder dom första dagarna..

#nu äter jag bara ... 3 gånger om dagen i smärtlindringspiller 

2 st alvedon 665mg 

1st paraflex  250mg 

#och ...tar jag 2 gånger dagligen

4st dolcontin 5mg  men från och med idag så tar jag bara 3st piller x 2 gånger 

1st ketogan 5mg 

idag e det dax att sänka dolkontinet  för som sagt innan e det intrappning och uttrapnings medicin 

men men i det stora hela så går det oväntat bra och snabbt framåt i hela läknings proocesen. längtar bra sååååå till att få börja träna igen och komma tillbaka igen.

det va lite uppdatering om min op återhämtning. 

SLUTSATS FÖR DAGEN: POSITIVT OCH PÅ RÄTT VÄG FRAMÅT

 

simma lungt gott folk

Av Lila Hjartat - 9 september 2018 17:31

tjenixen!!!!

jag kommer skriva av mig i denna blogg om alla möjliga ämnen..visa lösenordsskyddade vissa öpnna.

jag kommer byta ut alla namn i denna blogg för att ingen skall kunna koppla det till specifikt vem det handlar on så lite anonym lär jag förbli.. 

det kan vara så att jag skriver ett inlägg på kvällen och då kan det vara super rörigt men sen på morgonen eller när jag har tid så kommer jag att försöka fixa till inläggen så dom blir lättare att läsa.

Jag använder min blogg till att få ur mig all skrit jag besitter och för att kunna nått sådär få ordning på mina tankar. 

så när jag skriver ett inlägg skriver jag exakt så som tankarna snurar runt där inne i skallen.


ni får ha lite överseende ahahha jag har adhd-c, dyslexi, deprosion mm

jag har massa fysiska skador oxå som göra att tankarna oxå snurrar men jag skall försöka skriva ett inlägg om mig själv och mina fina brister (NOT)men det får komma senare 

jag har fler bloggar som jag skall försöka slå ihop till en därför kan datumen i inläggen hoppa en hel del. men detta skalal nog bli bra ändå hihi

så nu vet ni det...


jo en sak till!!!

jag skriver precis vad jag vill för inlägg 

tyck synd om mig inlägg 

negativa inlägg 

trött på livet inläg

positiva inlägg 

GILLARS DET EJ NÄÄÄ LÄS EJ DET DÅ MEN KVID EJ OM ATT JAG E NEGATIV ELLER JAG E SÅ ELLER SÅ FÖR JAG SKRIVER PRECIS HUR JAG VILL


det va en litet info inlägg om min blogg 

hoppas ni kommer kunna förstå läsningen... annars bara fråga så skall jag försöka förklara


simma lungt gott folk 

ha det HAJ HAJ 







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

###OBS###
håller på att slå ihop mina 4 bloggar så datum tid och händelser hoppa väldigt men fyller på hela tiden så alla inlägg kommer med


Min sida
Min text
Gillars det ej så läs ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards